AC2

1934-ben a brit Nagybritanniai Légügyi Minisztérium az AC1 prototípussal folytatott kísérleteket követően leállíttatta a többi pályázó kísérleteit, és megbízta Strausslert két további prototípus kifejlesztésével.  Az AC2 prototípusba 3,25 literes, négyhengeres, felülvezérelt, 100 lóerős motort építettek be. A két felül elhelyezett vezérműtengelyt fogaskeréksorral hajtották meg. A nagyobb teljesítmény új hűtőt tett szükségessé. Javítottak az AC1 problémás kormányzásán: a tolórudas megoldás helyett a kerékagyaknál fogasív-csiga kombinációt alkalmaztak.  Az AC1-től eltérően az előre- és hátramenetre külön vezetőhelyet alakítottak ki.  Az AC2 ugyancsak ideiglenes felépítményt kapott, s 1935. tavaszán tengelyen elindult Londonba. Út közben Németországban a Katonai Akadémián is bemutatták. A végleges páncégépkocsi-felépítményt Straussler új partnere, az Alvis készítette el. A kész jármű 1935. végén Bagdadba került.

Források: 

- Andrew Telford: Csaba 39M in Profile. Military Modelcraft International, 2016. szeptember, pp. 35-47

- Korbuly Pál: A Weiss Manfréd gyár járműtípusai 1924-1945 (kézirat)